Hoger in Google?

Met ons SEO aanpak krijg je structureel meer organisch bezoek uit zoekmachines.

Haal meer relevante traffic uit Google met onze SEO aanpak. Uitgevoerd door Google gecertificeerde specialisten en ervaren SEO copywriters.

Wat houdt SEO uitbesteden precies in?

SEO staat voor Search Engine Optimization, oftewel het optimaliseren van de website voor zoekmachines. Google is uiteraard de grootste zoekmachine ter wereld en daar spelen wij dan ook op in. SEO bestaat uit continue optimalisatie. We analyseren waar directe kansen zitten voor jouw website of webshop en kijken naar welke zoekwoorden voor jullie het meest kansrijk zijn. Deze twee onderdelen zijn de basis van alle verbeteringen die wij uitvoeren om jouw online vindbaarheid te vergroten. Wij gaan concreet aan de slag met de 6 belangrijkste SEO pijlers die effect hebben op jouw ranking binnen Google (hoe hoog je komt te staan in Google) en de activatie van jouw vertoningen (hoeveel organisch bereik daadwerkelijk op jouw website of webshop komt. Deze SEO pijlers zijn:

Content

Content is één van de belangrijkste pijlers voor SEO. De content op een pagina vertelt Google precies waar deze pagina over gaat. Wanneer de content goed en helder is, weten zoekmachines precies voor welke zoektermen ze bezoekers naar jouw website door moeten sturen. Onze ervaren SEO copywriters gaan concreet aan de slag met het verbeteren van bestaande content, creëren tevens nieuwe SEO content en verbeteren website pagina’s voor een optimale vindbaarheid. Ook pakken zij alle snippets aan zodat je hier veel meer uit gaat halen.

Linkbuilding

Elke website heeft een domein autoriteit. Dit zegt iets over de waarde van jouw website voor de zoekmachines. Jouw domein autoriteit is een belangrijke graadmeter voor Google om te bepalen hoe hoog jouw pagina’s en content geplaatst wordt bij zoekopdrachten. Backlinks van relevante website met een hoge(re) domein autoriteit helpen hier goed bij. Wij zorgen dat er structureel meer relevante backlinks naar jouw websites of webshop komen. Als je regelmatig nieuwe links naar de website krijgt, zal dit een zeer positief effect hebben op de rankings in Google.

Techniek

De techniek van een website lijkt niet zo belangrijk, maar als de website technisch niet goed in elkaar zit, kan Google de website niet goed crawlen. Zorg er daarom altijd voor dat de website technisch goed staat. Wij spotten technische optimalisaties waar jouw SEO ranking onder lijdt. Deze issues lossen wij voor je op en/of schakelen wij met jouw developers en webbouwers zodat jouw website of webshop geen strafpunten meer krijgt van Google op het gebied van technische SEO. Als Google blij is, zal jij dat ook zijn.

Local SEO

Zoekmachines doen er alles aan om hun bezoekers zo goed mogelijk te helpen. Local SEO is hier het perfecte voorbeeld van. Als je in Limburg via Google op zoek gaat naar een bakker, heb je niks aan een resultaat van een bakker in Groningen. Daarom probeert Google mensen via hun zoekresultaten zoveel mogelijk lokaal te helpen. Lokale vindbaarheid kan voor jouw bedrijf het verschil maken. Daarom investeren we ook in Google Mijn Bedrijf, verwerken we lokale zoekwoorden en optimaliseren de lokale vindbaarheid.

User Experience

De ervaring van een gebruiker op jouw site is van groot belang. Zowel voor jou omdat je de gebruikers graag goed wilt helpen, maar ook voor Google. Google weegt een goede gebruikerservaring mee in hun algoritme. Als de gebruiker een prettige ervaring heeft met jouw website en geen lange laadtijden heeft, zal je dit terug zien in de rankings. Dit onderdeel zorgt direct voor een hogere score in zoekmachines. Wij analyseren de UX op jouw website of webshop, pakken die onderdelen aan die binnen het CMS direct aan te passen zijn en schakelen met jouw developers en webbouwers voor de overige aanpassingen.

Social Media

Ook de inzet van social media is van invloed op jouw SEO ranking. Als je regelmatig op social media actief bent en daar ook echt interactie hebt, zal Google dit als een positief signaal opvatten. Dit lijkt vaak makkelijk, maar als je het doet, moet je het wel echt goed doen. Wij helpen jou met de integratie van social media op jouw website of webshop. Zodat je op het gebied van SEO profiteert van alle social media inzet van jullie organisatie.

SEO UITBESTEDEN KAN OP TWEE MANIEREN:

SEO KICKSTART

Eenmalig € 950

Onze SEO specialisten analyseren de SEO waarde van jouw website of webshop en bekijken de belangrijkste knelpunten die een goede waardering in de weg zitten. Die onderdelen die jullie SEO nu echt schaadt en dus de hoogste prioriteit hebben. Om de ranking binnen Google te verbeteren en meer organisch verkeer binnen te krijgen. Juist die essentiële knelpunten pakken zij op. Wat dit precies is, wordt van tevoren met jou afgestemd zodat je precies weet wat wij voor jouw oplossen binnen de SEO Kickstart.

Benieuwd wat wij binnen de SEO Kickstart precies voor jou kunnen doen? Vraag de gratis SEO SCAN aan. Hierin analyseren wij de SEO waarde van jouw website of webshop en komen wij met een concreet en vrijblijvend voorstel voor de SEO Kickstart.

STRUCTUREEL SEO VERBETEREN

€ 85 per uur

Onze SEO specialisten gaan direct voor je aan de slag met die SEO activiteiten die het meeste effect hebben voor jouw website of webshop. Zodat je een hogere ranking in Google krijgt en er meer organisch verkeer binnen komt. Zij werken wekelijks structureel hieraan in de door jou gewenste aantal uren. Afhankelijk van wat er moet gebeuren en hoe snel jijzelf wilt dat we gaan. Ons standaard uurtarief is € 85. Wij werken met staffelkortingen. Hoe meer uren je vastlegt voor een bepaalde periode, hoe goedkoper het tarief wordt.

Benieuwd wat er precies moet gebeuren om jouw SEO naar het volgende niveau te brengen? Vraag de gratis SEO SCAN aan. Hierin geven we een lijst met verbeteringen en komen wij met een concreet en vrijblijvend voorstel voor het structureel inzetten van SEO door onze specialisten.  

SEO uitbesteden via RED IVY? De voordelen op een rij:

Hoger in Google

Met onze aanpak halen wij gemiddeld 42% hogere posities binnen op Google. Dit resultaat is een gemiddelde over verschillende B2B en B2C branches.

Meer organisch bereik

Door continue optimalisatie en actief bijsturen behalen wij gemiddeld tot 67% meer organisch bereik binnen op jouw website of webshop.

Erkende specialisten

Wij beschikken over Google erkende specialisten die precies weten aan welke knoppen zij moeten draaien. Ook zetten we ervaren SEO copywriters in die het maximale halen uit jouw tekst.

Evaluatie en analyse

Je ontvangt van ons een realtime dashboard, een wekelijkse rapportage en een wekelijkse update van de inzet van de uren.  Zo heb je altijd inzicht in de activiteiten en resultaten.

Flexibele inzet

Omdat jouw bedrijf nooit stilstaat, staan wij dat ook niet. Onze structurele uren zijn maandelijks op- of af te schalen. Zodat onze inzet altijd passend is.

Deze klanten gingen jou o.a. voor:

Veelgestelde vragen

Hoe gaan jullie aan de slag?

We starten eerst met jouw organisatie beter te begrijpen. Denk bijvoorbeeld aan: wat zijn jullie producten / diensten, wat zijn belangrijke zoekwoorden en hoe bekend is het merk. Dit doen we aan de hand van een briefing en een telefonische opstartsessie. Ook hebben we toegang nodig tot jullie Google Analytics en/of Google Search Console om de data erachter te analyseren. Op basis van de SEO SCAN bepalen we hoe we de aanpak het beste kunnen starten en de prioritering van de werkzaamheden. Na het afspreken van de actiepunten en bijbehorende KPI’s gaan we aan de slag met de uitvoering van de verschillende SEO activiteiten. Hier geven we wekelijks terugkoppeling en inzicht in en eens per maand evalueren we de activiteiten.

Doen jullie meer dan alleen content en teksten?

Zeker, SEO is meer dan alleen content en teksten! De organische rankings wordt beïnvloed door 6 verschillende pijlers. Iedere website of webshop heeft een andere uitgangspositie. Hierom is het belangrijk te bepalen met welke acties binnen welke pijlers jouw bedrijf op dit moment het verschil gaat maken in SEO vindbaarheid. Zo zal de nadruk bij het ene partij meer op linkbuilding liggen en is de andere organisatie juist meer geholpen met het technisch oplossen van een aantal onderdelen.

Kan ik tussentijds van inzet wisselen?

Onze aanpak is flexibel, het is dus mogelijk om na iedere maand het aantal uren op- of af te schalen. Hierdoor kan jouw uurtarief wel wijzigingen, afhankelijk of je dan in een ander tarief valt.

Wanneer kan ik opzeggen?

Bij een structurele SEO inzet kan je elke maand opzeggen.

Hoe gaat de betaling?

De facturatie van de Kickstart is na de afronding van de werkzaamheden. Bij de structurele SEO inzet gebeurt dit altijd maandelijks achteraf. Dus in het begin van de maand ontvang je de factuur over de maand ervoor. Wanneer de start of het einde van de SEO uren middenin de maand valt, dan wordt de maand pro rato verrekend zodat je alleen voor die weken betaalt waarin wij ook daadwerkelijk voor je aan de slag zijn geweest. De betalingstermijn is standaard 14 dagen.

Voorwaarden voor onze samenwerking:

– Alle tarieven zijn exclusief BTW en eventuele development- en/of mediakosten.

– Op al onze diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.