SOCIAL ADVERTISING SPECIALIST
24 – 40 UUR IN DE WEEK, LOCATIE LELYSTAD
Wij zoeken een social advertising specialist die impact gaat maken voor klanten. Als onze specialist ben jij hét aanspreekpunt voor zowel de klant als collega’s als het om social advertising gaat. En jij draagt deze verantwoordelijkheid graag! Je bent niet alleen gemotiveerd om het beste uit jezelf te halen, maar ook om RED IVY naar het volgende niveau te brengen. Droom jij ervan om een van de beste specialisten in het vak te worden en te blijven? Dan zit je bij ons op de juiste plek!
En natuurlijk sta je er niet alleen voor. Jij zit zometeen op kantoor samen met onze andere specialisten en content marketeers de beste campagnes te bedenken voor jouw klant. Je belt even met onze Head of Performance om te checken of het akkoord is en gaat vervolgens volop in de uitvoering. Jij bent in de lead! Jij kan dus als geen ander social advertentie strategieën opzetten en deze doorvertalen naar prognoses die aansluiten op de KPI’s. Ook kan jij lopende campagnes analyseren en optimaliseren voor betere resultaten en weet jij deze data begrijpelijk te maken voor je klant.
Van grote corporates die gespecialiseerde producten aan technische bedrijven door heel Europa verkopen, naar kleinere MKB‘ers die hun services aan consumenten aanbieden: de klanten bij RED IVY zijn divers. En als online marketing bureau is snel kunnen schakelen enorm belangrijk. Je flexibiliteit en pro-actieve houding gaan je daar dan ook bij helpen. Geen dag is hetzelfde!
WAT BIEDEN WE JOU?
Bij ons ben je onderdeel van een hecht team. We hebben allemaal passie voor ons vakgebied en werken elke dag keihard om de beste resultaten te behalen, te groeien en te blijven ontwikkelen. En daar geven we elkaar ook echt de ruimte voor. We kijken naar wie jij bent, waar jouw kwaliteiten liggen, wat jouw ambities zijn en helpen je daarbij. Er is daarom ruimte in je planning om trainingen & cursussen te volgen, naar events te gaan en alle acties te ondernemen om een topspecialist te worden. Met minimaal 3 jaar relevante werkervaring kunnen wij jou daarvoor ook een mooi salaris van €3500,- bieden (op basis van 40 uur).
En om te kunnen groeien, moet je ook kunnen ontspannen. Wij willen niet dat je alleen een blije collega wordt, maar juist een blij mens bent. Flexibiliteit kun je dus ook van ons verwachten; met de dagen die je werkt, de uren die je maakt en hoe jij deze wilt verdelen. Verplicht 9-5 op kantoor is niet meer van deze tijd. Wil je tussen de middag een uurtje sporten? Of op woensdagmiddag met je kids naar de dierentuin? Samen komen we eruit. Het allerbelangrijkste is: we zorgen voor elkaar!
WELKE ERVARING HEB JIJ?
- Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau.
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het managen en optimaliseren van (full-funnel) Social Advertising campaigns en het opstellen van mediaplannen.
- Je bent bekend met campagnes op bouwen in de SEE, THINK, DO en CARE fases.
- Ervaring met Facebook en LinkedIn Business Manager is een must, overige platformen een pre.
- Je hebt ervaring met de business manager van Meta, de LinkedIn campagne manager, social advertising pixels, pixel tracking en events inrichten in GTM.
- Je kunt onze creatieve briefen en aansturen op juist advertising content.
- Jij wordt enthousiast van data en hebt analytisch inzicht.
- Je hebt een klantvriendelijke houding: proactief, stressbestendig en oplossingsgericht.
- Je hebt goede Nederlandse en Engelse taalvaardigheid.
- Basiskennis van alle andere online marketing vakgebieden (SEO, Content, SEA, CRO etc.) is fijn. Hoe breder jouw kennis, hoe beter. Dit is een pré en dus geen vereiste.
Let’s talk!
Herken jij jezelf in dit verhaal en ben je benieuwd naar alle mogelijkheden? Laat het mij dan vooral weten! Dat kan gewoon door mij een appje te sturen of te bellen via 06-52382866. Ik ben namelijk ook heel benieuwd naar jouw verhaal.
Spreken we elkaar straks?
X Cindy