De kansen van Google Ads voor jouw organisatie.
Gebruik jij Google Ads nog niet voor je B2B organisatie? Weet je niet waar je moet beginnen of levert het niet de gewenste resultaten op? Laten we dan eens met elkaar bellen om te bespreken wat de beste strategie is voor jouw bedrijf.
Bel mij terug!
Adverteren in zoekmachines is een essentieel onderdeel in iedere online marketing aanpak. En het is zeker niet alleen geschikt voor B2C. Ook als jij je richt op bedrijven kun je Google Ads inzetten om jouw bedrijfsdoelen en KPI’s te ondersteunen.
Maar om kwalitatief sterke leads te generen en het volledige potentieel van Google Ads te benutten, heb je voor B2B een andere aanpak nodig. Kom je er niet uit wat de succesfacturen voor jou kunnen zijn? Wij duiken graag samen met jou in de online marketing funnel en leggen je uit hoe Google Ads hier een rol in speelt. Wil jij weten wat de gouden kansen zijn om het maximale resultaat te bereiken en zo je omzet laten groeien? Dan komen we graag in gesprek en kun je gelijk meer warme leads genereren via Google.
Nog even over nadenken?
Ook geen probleem. Neem vast een kijkje naar onze pakketten om te zien wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.
Ondertussen in ons kenniscentrum:
Zo haal ik meer uit Google AI Overviews in B2B.
Google AI Overviews kost je geen clicks, maar brengt betere leads. Ontdek hoe je AIO-klaar schrijft, meet op pipeline-waarde en kansen vindt met de GEO-scan.
Wat moet je als marketeer doen voor SEO en AI?
AI verandert SEO fundamenteel. Leer hoe je content maakt die scoort in AI Overviews en wat dit betekent voor verkeer, zichtbaarheid en strategie.
Wie zijn de leiders in generatieve AI voor marketing?
Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.
Wat is AEO en GEO?
Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.