Digitaal groeien in 2023

Elk jaar zijn er weer een bak vol digitale marketing trends vanuit allerlei verschillende hoeken. En je kunt gewoon niet alles meenemen in jouw marketingplannen. Maar dat is ook helemaal niet erg.

Een belangrijk onderdeel van ons vak bestaat namelijk uit het maken van verstandige keuzes. Waar liggen de grootste kansen en wat heeft de hoogste prioriteit? Wat kunnen we nu doen en wat schuiven we nog even door? Die vragen moet jij jezelf stellen.  En dat is niet altijd even makkelijk, maar gelukkig hoef jij dat ook niet alleen te doen. Ik denk namelijk graag met je mee. Gewoon even praten over wat je wilt, waar je tegenaan loopt en welke trends voor jou nu echt belangrijk zijn. Zo komen we samen een heel eind! 

Laat me weten op welke nummer ik je kan bereiken en wanneer het jou het beste uitkomt, dan plannen we samen een vrijblijvend gesprek in. Liever meteen in actie komen?

Bel mij gerust op +31 6 52 38 28 66 

Ik spreek je snel!

Groetjes Cindy Adriaansen – Head of digital marketing

cindy red ivy kantoor

Plan een afspraak in!


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ondertussen in ons kenniscentrum:

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

Data drive marketing trends 2023 header

AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.

Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.

Data drive marketing trends 2023 header

Zoekmachine vs Generatieve AI: Wat betekent het verschil voor jou?

In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.

Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.

In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.