Zet in op podcasting

Maak een betere binding met je doelgroep door een goede podcasts in te zetten.

Gebruik jij podcasts nog niet voor organisatie? Dan is dit een gemiste kans. Weet je niet waar je moet beginnen of wil je gewoon even sparren? Laten we dan eens bellen of koffie drinken om te bespreken wat de beste strategie is voor jou.

podcast mira

Laat ons je bellen!

  • Bijvoorbeeld: +31 6 12 34 56 78

  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Door het inzetten van podcasts heb je de mogelijkheid om je klanten op een unieke manier jouw merk en/of bedrijf laten ervaren. We kunnen zien dat meer bedrijven dan ooit te voren podcasting toevoegen aan hun marketingstrategie. Recente onderzoeken in de markt laten zien dat de inzet van podcasts een fundamentele grootte heeft, dat het nog steeds groeiende is en veel kansen biedt. Podcasts krijgen het regelmatig voor elkaar om een luisteraar voor 2 uren vast te houden. Terwijl andere platformen soms moeten strijden voor een paar seconden oplettendheid. Een buitengewoon verschil.

Nog even laten bezinken?

Ook geen probleem. Neem vast een kijkje naar onze podcast aanpak om te zien wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.

podcast marloes

Ondertussen in ons kenniscentrum:

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.

Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.

Zoekmachine vs Generatieve AI: 7 acties voor je marketingteam

In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.

Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.

In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.