E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers
Lees wat SEO is en hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!
Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO. Kortom: wil je weten wat SEO is en hoe je dit zelf kan toepassen? Download dan ons E-book.
Na het lezen van dit E-book, weet je…
- de basisprincipes van SEO;
- wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
- uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
- Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
- wat je moet doen om hoger in Google te komen.
Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.
Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.
Over de auteurs
Mira Ahles
Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.
Cindy Adriaansen
Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.
Denise Kruunenberg
Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.
Meer lezen over online marketing?
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.
Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.
Zoekmachine vs Generatieve AI: Wat betekent het verschil voor jou?
In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.