Bedankt voor het aanvragen van ons e-book

In ons e-book “Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers” lees je alles over de zes belangrijkste onderdelen die effect hebben op jouw SEO inzet. In dit e-book zitten handige tips die je helpen om hoger in Google te komen. Ook is er aan het einde een handige definitielijst toegevoegd. Met alle definities die vaak voorkomen binnen zoekmachinemarketing.

Het e-book wordt je per mail toegestuurd. Veel plezier met lezen!

Let op: het e-book “Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers” kan ook best in jouw spam box belanden; vergeet die niet te checken als de mail niet in jouw reguliere mailbox is beland.

Wil jij meer lezen over SEO of andere onderdelen van online marketing?

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.

Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.

Zoekmachine vs Generatieve AI: 7 acties voor je marketingteam

In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.

Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.

In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.