Bedankt voor je aanvraag van de SEA check!
Wat fijn dat we jouw Google Ads inzet mogen inzien en beoordelen met als doel jou een lijst te geven waardoor we jouw SEA inzet kunnen optimaliseren en verbeteren. Zodat jij straks meer conversies hebt tegen lagere kosten. Wij gaan nu voor je aan de slag met de SEA check. Dit houdt in:
1. We hebben toegang nodig tot jouw Google Ads account.
We sturen je een mail met een uitleg hoe je ons toegang tot jouw Google Ads account kunt geven. Dit is nodig omdat we zonder deze toegang niet in jouw campagnes kunnen kijken en dan dus geen optimalisatie tips kunnen geven. Mail niet ontvangen? Controleer je spambox of download hier de uitleg hoe je ons kunt koppelen.
2. We nemen contact met je op omtrent de check.
We plannen een telefoongesprek in om te bepalen welke check het beste bij jouw Google Ads account pas. Verder vertellen we wat je precies kunt verwachten van de check en we ronden het facturatie proces af.
3. De check wordt daadwerkelijk uitgevoerd.
De SEA specialist gaat nu de check uitvoeren voor jouw Google Ads account. Je ontvangt het adviesrapport binnen 5 werkdagen. Afhankelijk van welke check je gekozen hebt, wordt er ook een moment ingepland om deze mondeling te doorlopen.
Ondertussen is in ons kenniscentrum te lezen:
SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.
Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.