Bedankt voor je aanvraag van de SEA check!

Wat fijn dat we jouw Google Ads inzet mogen inzien en beoordelen met als doel jou een lijst te geven waardoor we jouw SEA inzet kunnen optimaliseren en verbeteren. Zodat jij straks meer conversies hebt tegen lagere kosten. Wij gaan nu voor je aan de slag met de SEA check. Dit houdt in:

1. We hebben toegang nodig tot jouw Google Ads account.

We sturen je een mail met een uitleg hoe je ons toegang tot jouw Google Ads account kunt geven. Dit is nodig omdat we zonder deze toegang niet in jouw campagnes kunnen kijken en dan dus geen optimalisatie tips kunnen geven. Mail niet ontvangen? Controleer je spambox of download hier de uitleg hoe je ons kunt koppelen.

2. We nemen contact met je op omtrent de check.

We plannen een telefoongesprek in om te bepalen welke check het beste bij jouw Google Ads account pas. Verder vertellen we wat je precies kunt verwachten van de check en we ronden het facturatie proces af.

3. De check wordt daadwerkelijk uitgevoerd. 

De SEA specialist gaat nu de check uitvoeren voor jouw Google Ads account. Je ontvangt het adviesrapport binnen 5 werkdagen. Afhankelijk van welke check je gekozen hebt, wordt er ook een moment ingepland om deze mondeling te doorlopen.

Ondertussen is in ons kenniscentrum te lezen:

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

Data drive marketing trends 2023 header

AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.

Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.

Data drive marketing trends 2023 header

Zoekmachine vs Generatieve AI: Wat betekent het verschil voor jou?

In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.

Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.

In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.