Bedankt voor het aanvragen van ons e-book

In ons e-book “Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers” lees je alles over de zes belangrijkste onderdelen die effect hebben op jouw SEO inzet. In dit e-book zitten handige tips die je helpen om hoger in Google te komen. Ook is er aan het einde een handige definitielijst toegevoegd. Met alle definities die vaak voorkomen binnen zoekmachinemarketing.

Het e-book wordt je per mail toegestuurd. Veel plezier met lezen!

Let op: het e-book “Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers” kan ook best in jouw spam box belanden; vergeet die niet te checken als de mail niet in jouw reguliere mailbox is beland.

Wil jij meer lezen over SEO of andere onderdelen van online marketing?

SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.

Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

wat is de marketing funnel

Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?

Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.

Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.

In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.