Bedankt voor jouw inschrijving!

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze webinar

Maximaal succes met je TikTok-campagne tijdens de feestdagen.

Je ontvangt binnen 2 dagen een mailtje van ons met een link naar de webinar; zodat je deze direct in jouw agenda kan zetten! Wel zo handig.

17 oktober 2024 – 12.00 uur

 

We hebben er zin in en zien elkaar dan!

 

Kun je niet wachten en wil je meteen aan de slag met TikTok? Dan komen we graag in gesprek!

tiktok advertising red ivy

Ondertussen in ons kenniscentrum:

SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.

Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

wat is de marketing funnel

Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?

Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.

Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.

In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.