Digitaal groeien in 2023

Elk jaar zijn er weer een bak vol digitale marketing trends vanuit allerlei verschillende hoeken. En je kunt gewoon niet alles meenemen in jouw marketingplannen. Maar dat is ook helemaal niet erg.

Een belangrijk onderdeel van ons vak bestaat namelijk uit het maken van verstandige keuzes. Waar liggen de grootste kansen en wat heeft de hoogste prioriteit? Wat kunnen we nu doen en wat schuiven we nog even door? Die vragen moet jij jezelf stellen.  En dat is niet altijd even makkelijk, maar gelukkig hoef jij dat ook niet alleen te doen. Ik denk namelijk graag met je mee. Gewoon even praten over wat je wilt, waar je tegenaan loopt en welke trends voor jou nu echt belangrijk zijn. Zo komen we samen een heel eind! 

Laat me weten op welke nummer ik je kan bereiken en wanneer het jou het beste uitkomt, dan plannen we samen een vrijblijvend gesprek in. Liever meteen in actie komen?

Bel mij gerust op +31 6 52 38 28 66 

Ik spreek je snel!

Groetjes Cindy Adriaansen – Head of digital marketing

cindy red ivy kantoor

Plan een afspraak in!


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Ondertussen in ons kenniscentrum:

cookieless seo en ai banner

ZO VERMIJD JE DE VALKUILEN VAN AI EN SEO IN DE COOKIELESS ERA.

Online marketing komt medio 2024 in een versnelling terecht. De komst van de cookieless era betekent dat online marketeers hun traditionele methoden moeten herzien. Lees verder en ontdek hoe je de valkuilen van AI en SEO in de cookieless era kan voorkomen.

wat is de marketing funnel

Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?

Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.

Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.

In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.

AI en SEO banner

Generatieve AI en SEO: wat moet je nu wel en niet doen?

Maak je al gebruik van ChatGPT voor SEO-doeleinden? Slim, want dit kan erg handig zijn. Maar let wel op hoe je het precies inzet, aangezien de zoekmachines (en in het bijzonder Google) niet alles leuk vinden aan de inzet van generatieve AI. Klik verder en lees meer over de inzet van AI binnen SEO; de kansen en waar je op moet letten.