Digitaal groeien in 2023
Elk jaar zijn er weer een bak vol digitale marketing trends vanuit allerlei verschillende hoeken. En je kunt gewoon niet alles meenemen in jouw marketingplannen. Maar dat is ook helemaal niet erg.
Een belangrijk onderdeel van ons vak bestaat namelijk uit het maken van verstandige keuzes. Waar liggen de grootste kansen en wat heeft de hoogste prioriteit? Wat kunnen we nu doen en wat schuiven we nog even door? Die vragen moet jij jezelf stellen. En dat is niet altijd even makkelijk, maar gelukkig hoef jij dat ook niet alleen te doen. Ik denk namelijk graag met je mee. Gewoon even praten over wat je wilt, waar je tegenaan loopt en welke trends voor jou nu echt belangrijk zijn. Zo komen we samen een heel eind!
Laat me weten op welke nummer ik je kan bereiken en wanneer het jou het beste uitkomt, dan plannen we samen een vrijblijvend gesprek in. Liever meteen in actie komen?
Bel mij gerust op +31 6 52 38 28 66
Ik spreek je snel!
Groetjes Cindy Adriaansen – Head of digital marketing
Plan een afspraak in!
Ondertussen in ons kenniscentrum:
SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.
Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.