E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers.

Lees wat SEO is en hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!

Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO. Kortom: wil je weten wat SEO is en hoe je dit zelf kan toepassen? Download dan ons E-book.

Meer uit SEO halen e-book over SEO optimalisatie en verbeteren van Google posities

Na het lezen van dit E-book, weet je…

  • de basisprincipes van SEO;
  • wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
  • uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
  • Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
  • wat je moet doen om hoger in Google te komen.

Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Denise Kruunenberg

Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.

Meer lezen over online marketing?

Het complete SEO speelveld

Het SEO speelveld is complexer geworden: van 3 naar 6 pijlers.

Google laat relevantie steeds meer meewegen in het zoekalgoritme. Hierdoor verandert er van alles binnen content, techniek en linkbuilding én zijn er drie pijlers bijgekomen. Het is tijd voor een nieuwe aanpak!

Google ads trends en ontwikkelingen voor sea 2021

Ontdek de SEA trends en ontwikkelingen voor 2021.

Ontdek in deze blogs de SEA trends en ontwikkelingen waar jij als online marketeer of onderneming op kan inhaken in 2021. Lees de blog!

Lokale zoekopdracht

Word lokaal vindbaar! Zet in op local SEO.

Local SEO: wat houdt het precies in en wat kan het voor jouw bedrijf opleveren? Lees de blog en start direct met de inzet van local SEO!

Wat is SEO?

Wat is SEO?

Welke updates in Google's algoritmes staan ons in 2021 te wachten? Waar kun jij nu al op inspelen met content en techniek? Lees de blog!