E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers

Lees wat SEO is en hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!

Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO. Kortom: wil je weten wat SEO is en hoe je dit zelf kan toepassen? Download dan ons E-book.

Meer uit SEO halen e-book over SEO optimalisatie en verbeteren van Google posities

Na het lezen van dit E-book, weet je…

  • de basisprincipes van SEO;
  • wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
  • uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
  • Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
  • wat je moet doen om hoger in Google te komen.

Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Denise Kruunenberg

Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.

Meer lezen over online marketing?

de 10 beste seo tools

De 10 Beste SEO-tools die jou gaat helpen met SEO

De organische vindbaarheid van jouw website hangt af van vele factoren. Er zijn meer dan 200 ranking factoren die bepalen welke website op welke positie in Google komt te staan. SEO optimaal uitvoeren kan intensief zijn. Kom er hier achter wat de 10 beste SEO-tools zijn om te zien hoe jij scoort op bepaalde factoren maar ondertussen ook tijd kunt besparen.

Het belang van de marketing funnel binnen je marketingplan.

Ontdek 5 cruciale topics om je marketingplan te laten slagen door gebruik te maken van de marketing funnel. Lees meer en overtuig de beslissers!

DE 8 BELANGRIJKSTE TIPS VOOR B2B-leadgeneratie.

Hoe haal je goede leads binnen? Als B2B-organisatie ben je ongetwijfeld bekend met de constante uitdaging om kwalitatieve leads te genereren. Ik begrijp deze uitdaging maar al te goed en wil je graag de tips met je delen die voor mij echt een game changer zijn geweest.

wat is display marketing

DE BETEKENIS VAN DISPLAY MARKETING IN DE ONLINE MARKETING FUNNEL.

Wanneer je reclame wilt maken voor je producten of diensten op het internet, heb je daarvoor diverse mogelijkheden. Een van de meest succesvolle manieren is via display marketing. Wat display marketing exact is, hoe het werkt en hoe je het voor jouw organisatie kan toepassen in alle lagen van de online marketing funnel leggen we voor je uit in deze blog.