E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers

Lees wat SEO is en hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!

Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO. Kortom: wil je weten wat SEO is en hoe je dit zelf kan toepassen? Download dan ons E-book.

Meer uit SEO halen e-book over SEO optimalisatie en verbeteren van Google posities

Na het lezen van dit E-book, weet je…

  • de basisprincipes van SEO;
  • wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
  • uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
  • Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
  • wat je moet doen om hoger in Google te komen.

Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Denise Kruunenberg

Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.

Meer lezen over online marketing?

sea trends 2023 header

9 onmisbare SEA trends voor 2023.

Google is constant in ontwikkeling. Het is dan ook niet gek dat er veranderingen zijn waarmee jij rekening moet houden in 2023, zoals het belang van nauwkeurig meten, meer visuele & voice gestuurde zoekopdrachten en een andere rol voor de SEA-specialist. Lees in deze blog 9 onmisbare SEA trends voor 2023.

seo trends header

De belangrijkste SEO trends voor 2023.

Google is altijd in ontwikkelingen. Hier komt dus ook bij kijken dat er in 2023 weer een aantal SEO trends en ontwikkelingen zijn bijgekomen. Het toenemende belang van gebruikersgedrag, voice search en structured data zijn voorbeelden van belangrijke SEO-thema’s in 2023. Lees snel verder.

performance marketing trends 2023

Performance marketing trends 2023.

Performance is voor iedere organisatie belangrijk. Of dit nou zit in efficiëntie, conversiepercentages of een verhoogde inzet van online marketing om doelstellingen te behalen. In deze blog lees je de online marketing trends van 2023 die invloed kunnen hebben op jouw performance marketing.

banner blog sea b2b google ads

B2B doelgroepen bereiken met Google Ads.

Google Ads advertenties niet geschikt voor B2B leadgeneratie? Onzin. Het vraagt alleen wel om een andere strategie dan B2C marketing. Deze tak van sport onderscheidt zich van veel andere onlinemarketingkanalen vanwege haar pull karakter. SEA richt zich op het aantrekken van klanten die toch al in de markt zijn voor jouw product of dienst.