E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers.

Lees hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!

Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO.

Meer uit SEO halen e-book over SEO optimalisatie en verbeteren van Google posities

Na het lezen van dit E-book, weet je…

  • de basisprincipes van SEO;
  • wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
  • uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
  • Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
  • wat je moet doen om hoger in Google te komen.

Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Denise Kruunenberg

Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.

Meer lezen over online marketing?

Google adverteren tips online marketing red ivy

Het belang van adverteren in Google (+3 essentiële tips).

In dit artikel geven we 3 praktische tips weg die je meteen kan uitvoeren voor je Google Ads campagnes. Lees het artikel als je meer wil weten.

Case alcomex e-commerce door SEA

SEA Case: E-Commerce groei door verbeterde inzet van SEA bij Alcomex Veren.

Een e-commerce groei realiseren met lagere kosten per actie en hogere ROAS. Dat hebben wij gerealiseerd met de inzet van SEA.

Inhakers

Inhakers: Succesfactoren om briljant in te haken.

Meer bereik, meer engagement én een positieve associatie met jouw merk? Zet in op inhakers! Uit onderzoek blijkt namelijk dat posts die inhakers bevatten 3x zo vaak gedeeld worden dan andere posts. Is succes gegarandeerd bij inhakers? Nee zeker niet! Deze factoren zorgen voor een klapper van een inhaker.

404 error

SEO killer: 404 pagina’s. Zo spoor je ze op.

Een 404 pagina wordt genadeloos afgestraft door Google, dus je wilt er zo min mogelijk hebben. In dit artikel lees je hoe je ze vindt.