De kansen van Google Ads voor jouw organisatie.

Gebruik jij Google Ads nog niet voor je B2B organisatie? Weet je niet waar je moet beginnen of levert het niet de gewenste resultaten op? Laten we dan eens met elkaar bellen om te bespreken wat de beste strategie is voor jouw bedrijf.

Bel mij terug!

  • Bijvoorbeeld: +31 6 12 34 56 78

  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Adverteren in zoekmachines is een essentieel onderdeel in iedere online marketing aanpak. En het is zeker niet alleen geschikt voor B2C. Ook als jij je richt op bedrijven kun je Google Ads inzetten om jouw bedrijfsdoelen en KPI’s te ondersteunen.

Maar om kwalitatief sterke leads te generen en het volledige potentieel van Google Ads te benutten, heb je voor B2B een andere aanpak nodig. Kom je er niet uit wat de succesfacturen voor jou kunnen zijn? Wij duiken graag samen met jou in de online marketing funnel en leggen je uit hoe Google Ads hier een rol in speelt. Wil jij weten wat de gouden kansen zijn om het maximale resultaat te bereiken en zo je omzet laten groeien? Dan komen we graag in gesprek en kun je gelijk meer warme leads genereren via Google.

Nog even over nadenken?

Ook geen probleem. Neem vast een kijkje naar onze pakketten om te zien wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.

Ondertussen in ons kenniscentrum:

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

Data drive marketing trends 2023 header

AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.

Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.

Data drive marketing trends 2023 header

Zoekmachine vs Generatieve AI: Wat betekent het verschil voor jou?

In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.

Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.

In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.