De kansen van Google Ads voor jouw organisatie.

Gebruik jij Google Ads nog niet voor je B2B organisatie? Weet je niet waar je moet beginnen of levert het niet de gewenste resultaten op? Laten we dan eens met elkaar bellen om te bespreken wat de beste strategie is voor jouw bedrijf.

Bel mij terug!

  • Bijvoorbeeld: +31 6 12 34 56 78

  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Adverteren in zoekmachines is een essentieel onderdeel in iedere online marketing aanpak. En het is zeker niet alleen geschikt voor B2C. Ook als jij je richt op bedrijven kun je Google Ads inzetten om jouw bedrijfsdoelen en KPI’s te ondersteunen.

Maar om kwalitatief sterke leads te generen en het volledige potentieel van Google Ads te benutten, heb je voor B2B een andere aanpak nodig. Kom je er niet uit wat de succesfacturen voor jou kunnen zijn? Wij duiken graag samen met jou in de online marketing funnel en leggen je uit hoe Google Ads hier een rol in speelt. Wil jij weten wat de gouden kansen zijn om het maximale resultaat te bereiken en zo je omzet laten groeien? Dan komen we graag in gesprek en kun je gelijk meer warme leads genereren via Google.

Nog even over nadenken?

Ook geen probleem. Neem vast een kijkje naar onze pakketten om te zien wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.

Ondertussen in ons kenniscentrum:

SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.

Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.

De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.

Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.

wat is de marketing funnel

Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?

Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.

Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.

In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.