E-Book: Meer succes met zoekwoorden in 5 stappen
Zoekwoorden. Iedereen die meer verkeer naar zijn website wil leiden, weet dat je ‘iets’ moet doen met een zoekwoord. Maar ondanks serieuze en goedbedoelde inspanningen, is het effect van wat geplaatste woorden op je website vaak lang niet zo succesvol als gehoopt. De realiteit van meer verkeer naar je site trekken met behulp van zoekwoorden, blijkt stukken weerbarstiger.
Zoekwoorden kunnen wel degelijk het verschil maken voor jouw website. Je moet alleen wel weten hoe je zoekwoorden moet vinden, welke woorden jij het beste kunt gebruiken en hoe je ze vervolgens optimaal toepast.
Na het lezen van dit zoekwoorden e-book weet je…
- alles over het zoekgedrag in zoekmachines dat effect heeft op jouw zoekwoorden;
- de 5 essentiële stappen voor het doen van een goed zoekwoordenonderzoek;
- waar je op moet letten bij het kiezen van geschikte zoekwoorden;
- hoe je zoekwoorden om moet zetten naar zoekintenties;
- hoe je die kan invullen binnen SEO, SEA, social media en website-optimalisatie;
- welke tools essentieel zijn;
- Daarnaast krijg je allemaal praktische tips.
Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.
Over de auteurs
Mira Ahles
Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens, Telegraaf Media Groep, Noord Nederlands Toneel en Scrum Company.
Cindy Adriaansen
Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.
Meer lezen over online marketing?
De 10 Beste SEO-tools die jou gaat helpen met SEO
De organische vindbaarheid van jouw website hangt af van vele factoren. Er zijn meer dan 200 ranking factoren die bepalen welke website op welke positie in Google komt te staan. SEO optimaal uitvoeren kan intensief zijn. Kom er hier achter wat de 10 beste SEO-tools zijn om te zien hoe jij scoort op bepaalde factoren maar ondertussen ook tijd kunt besparen.
Het belang van de marketing funnel binnen je marketingplan.
Ontdek 5 cruciale topics om je marketingplan te laten slagen door gebruik te maken van de marketing funnel. Lees meer en overtuig de beslissers!
DE 8 BELANGRIJKSTE TIPS VOOR B2B-leadgeneratie.
Hoe haal je goede leads binnen? Als B2B-organisatie ben je ongetwijfeld bekend met de constante uitdaging om kwalitatieve leads te genereren. Ik begrijp deze uitdaging maar al te goed en wil je graag de tips met je delen die voor mij echt een game changer zijn geweest.
DE BETEKENIS VAN DISPLAY MARKETING IN DE ONLINE MARKETING FUNNEL.
Wanneer je reclame wilt maken voor je producten of diensten op het internet, heb je daarvoor diverse mogelijkheden. Een van de meest succesvolle manieren is via display marketing. Wat display marketing exact is, hoe het werkt en hoe je het voor jouw organisatie kan toepassen in alle lagen van de online marketing funnel leggen we voor je uit in deze blog.