E-Book: Meer succes met zoekwoorden in 5 stappen

Zoekwoorden. Iedereen die meer verkeer naar zijn website wil leiden, weet dat je ‘iets’ moet doen met een zoekwoord. Maar ondanks serieuze en goedbedoelde inspanningen, is het effect van wat geplaatste woorden op je website vaak lang niet zo succesvol als gehoopt. De realiteit van meer verkeer naar je site trekken met behulp van zoekwoorden, blijkt stukken weerbarstiger.

Zoekwoorden kunnen wel degelijk het verschil maken voor jouw website. Je moet alleen wel weten hoe je zoekwoorden moet vinden, welke woorden jij het beste kunt gebruiken en hoe je ze vervolgens optimaal toepast.

succes met zoekwoorden e-book over zoekwoorden

Na het lezen van dit zoekwoorden e-book weet je…

  • alles over het zoekgedrag in zoekmachines dat effect heeft op jouw zoekwoorden;
  • de 5 essentiële stappen voor het doen van een goed zoekwoordenonderzoek;
  • waar je op moet letten bij het kiezen van geschikte zoekwoorden;
  • hoe je zoekwoorden om moet zetten naar zoekintenties;
  • hoe je die kan invullen binnen SEO, SEA, social media en website-optimalisatie;
  • welke tools essentieel zijn;
  • Daarnaast krijg je allemaal praktische tips.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens, Telegraaf Media Groep, Noord Nederlands Toneel en Scrum Company.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Meer lezen over online marketing?

wat is display marketing

DE BETEKENIS VAN DISPLAY MARKETING IN DE ONLINE MARKETING FUNNEL.

Wanneer je reclame wilt maken voor je producten of diensten op het internet, heb je daarvoor diverse mogelijkheden. Een van de meest succesvolle manieren is via display marketing. Wat display marketing exact is, hoe het werkt en hoe je het voor jouw organisatie kan toepassen in alle lagen van de online marketing funnel leggen we voor je uit in deze blog.

wat is google mijn bedrijf

Wat kan Google Mijn Bedrijf voor mijn organisatie betekenen?

In deze blog van Google Mijn Bedrijf (GMB) leggen we je uit wat Google Mijn Bedrijf nu precies is en wat het kan betekenen voor jouw organisatie. Ook vertellen we de redenen waarom het niet mag ontbreken in jouw marketingstrategie en tot slot een aantal tips om jouw GMB te optimaliseren.

de 10 beste seo tools

De 10 Beste SEO-tools.

De organische vindbaarheid van jouw website hangt af van vele factoren. Er zijn meer dan 200 ranking factoren die bepalen welke website op welke positie in Google komt te staan. SEO optimaal uitvoeren kan intensief zijn. Kom er hier achter wat de 10 beste SEO-tools zijn om te zien hoe jij scoort op bepaalde factoren maar ondertussen ook tijd kunt besparen.

blog over bereal social media

Het social media platform: BeReal.

Sinds maart 2022 is BeReal een nieuw social media kanaal in Nederland. Het is een app waarmee je foto’s kan delen met je vrienden. Je deelt één foto per dag met jouw vrienden. Wanneer? Je krijgt elke dag een melding en dan heb je 2 minuten om op dat moment een foto te plaatsen. BeReal is dus niet zoals alle andere social media platformen.