E-Book: Meer succes met zoekwoorden in 5 stappen

Zoekwoorden. Iedereen die meer verkeer naar zijn website wil leiden, weet dat je ‘iets’ moet doen met een zoekwoord. Maar ondanks serieuze en goedbedoelde inspanningen, is het effect van wat geplaatste woorden op je website vaak lang niet zo succesvol als gehoopt. De realiteit van meer verkeer naar je site trekken met behulp van zoekwoorden, blijkt stukken weerbarstiger.

Zoekwoorden kunnen wel degelijk het verschil maken voor jouw website. Je moet alleen wel weten hoe je zoekwoorden moet vinden, welke woorden jij het beste kunt gebruiken en hoe je ze vervolgens optimaal toepast.

succes met zoekwoorden e-book over zoekwoorden

Na het lezen van dit zoekwoorden e-book weet je…

  • alles over het zoekgedrag in zoekmachines dat effect heeft op jouw zoekwoorden;
  • de 5 essentiële stappen voor het doen van een goed zoekwoordenonderzoek;
  • waar je op moet letten bij het kiezen van geschikte zoekwoorden;
  • hoe je zoekwoorden om moet zetten naar zoekintenties;
  • hoe je die kan invullen binnen SEO, SEA, social media en website-optimalisatie;
  • welke tools essentieel zijn;
  • Daarnaast krijg je allemaal praktische tips.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens, Telegraaf Media Groep, Noord Nederlands Toneel en Scrum Company.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Meer lezen over online marketing?

interne links zijn belangrijk voor seo

Waarom interne links belangrijk zijn voor SEO.

Interne links worden nog vaak gezien als een ondergewaardeerde SEO-tactiek. Het is vaak niet duidelijk waarom interne links juist belangrijk zijn voor zowel SEO als voor CRO. In deze blog lees je waarom het bijdraagt aan een betere sitenavigatie en het verhogen van het aantal conversies.

social media advertising header

Waarom social media advertising inzetten als bedrijf?

Plaats jij wel eens posts op social media voor jouw bedrijf en ‘boost’ je deze op zijn tijd? Hoogstwaarschijnlijk ben je toch telkens weer teleurgesteld in het verkeer wat daadwerkelijk op jouw website terecht komt vanuit social. In deze blog leg ik uit waarom je social media advertising niet wilt missen in jouw online marketingstrategie.

blog over bereal social media

Het nieuwe social media platform: BeReal.

Sinds maart 2022 is BeReal een nieuw social media kanaal in Nederland. Het is een app waarmee je foto’s kan delen met je vrienden. Je deelt één foto per dag met jouw vrienden. Wanneer? Je krijgt elke dag een melding en dan heb je 2 minuten om op dat moment een foto te plaatsen. BeReal is dus niet zoals alle andere social media platformen.

cro typen bezoekers

Die website gebruiker hé, waarom koopt die niet?

Jouw website is de plek waar men jouw merk, producten of diensten beter leert kennen en over kan gaan tot actie. Maar niet iedereen gaat over tot actie, sterker nog: iedere website gebruiker heeft een unieke “gebruiksaanwijzing”. In deze blog leg we je uit hoe je hier optimaal op inspeelt.