E-Book: Meer succes met zoekwoorden in 5 stappen

Zoekwoorden. Iedereen die meer verkeer naar zijn website wil leiden, weet dat je ‘iets’ moet doen met een zoekwoord. Maar ondanks serieuze en goedbedoelde inspanningen, is het effect van wat geplaatste woorden op je website vaak lang niet zo succesvol als gehoopt. De realiteit van meer verkeer naar je site trekken met behulp van zoekwoorden, blijkt stukken weerbarstiger.

Zoekwoorden kunnen wel degelijk het verschil maken voor jouw website. Je moet alleen wel weten hoe je zoekwoorden moet vinden, welke woorden jij het beste kunt gebruiken en hoe je ze vervolgens optimaal toepast.

succes met zoekwoorden e-book over zoekwoorden

Na het lezen van dit zoekwoorden e-book weet je…

  • alles over het zoekgedrag in zoekmachines dat effect heeft op jouw zoekwoorden;
  • de 5 essentiële stappen voor het doen van een goed zoekwoordenonderzoek;
  • waar je op moet letten bij het kiezen van geschikte zoekwoorden;
  • hoe je zoekwoorden om moet zetten naar zoekintenties;
  • hoe je die kan invullen binnen SEO, SEA, social media en website-optimalisatie;
  • welke tools essentieel zijn;
  • Daarnaast krijg je allemaal praktische tips.

Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).

Over de auteurs

Mira Ahles

Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens, Telegraaf Media Groep, Noord Nederlands Toneel en Scrum Company.

Cindy Adriaansen

Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.

Meer lezen over online marketing?

Google adverteren tips online marketing red ivy

Het belang van adverteren in Google (+3 essentiële tips).

In dit artikel geven we 3 praktische tips weg die je meteen kan uitvoeren voor je Google Ads campagnes. Lees het artikel als je meer wil weten.

Case alcomex e-commerce door SEA

SEA Case: E-Commerce groei door verbeterde inzet van SEA bij Alcomex Veren.

Een e-commerce groei realiseren met lagere kosten per actie en hogere ROAS. Dat hebben wij gerealiseerd met de inzet van SEA.

Inhakers

Inhakers: Succesfactoren om briljant in te haken.

Meer bereik, meer engagement én een positieve associatie met jouw merk? Zet in op inhakers! Uit onderzoek blijkt namelijk dat posts die inhakers bevatten 3x zo vaak gedeeld worden dan andere posts. Is succes gegarandeerd bij inhakers? Nee zeker niet! Deze factoren zorgen voor een klapper van een inhaker.

404 error

SEO killer: 404 pagina’s. Zo spoor je ze op.

Een 404 pagina wordt genadeloos afgestraft door Google, dus je wilt er zo min mogelijk hebben. In dit artikel lees je hoe je ze vindt.