Zet in op podcasting
Maak een betere binding met je doelgroep door een goede podcasts in te zetten.
Gebruik jij podcasts nog niet voor organisatie? Dan is dit een gemiste kans. Weet je niet waar je moet beginnen of wil je gewoon even sparren? Laten we dan eens bellen of koffie drinken om te bespreken wat de beste strategie is voor jou.
Laat ons je bellen!
Door het inzetten van podcasts heb je de mogelijkheid om je klanten op een unieke manier jouw merk en/of bedrijf laten ervaren. We kunnen zien dat meer bedrijven dan ooit te voren podcasting toevoegen aan hun marketingstrategie. Recente onderzoeken in de markt laten zien dat de inzet van podcasts een fundamentele grootte heeft, dat het nog steeds groeiende is en veel kansen biedt. Podcasts krijgen het regelmatig voor elkaar om een luisteraar voor 2 uren vast te houden. Terwijl andere platformen soms moeten strijden voor een paar seconden oplettendheid. Een buitengewoon verschil.
Nog even laten bezinken?
Ook geen probleem. Neem vast een kijkje naar onze podcast aanpak om te zien wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.
Ondertussen in ons kenniscentrum:
SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.
Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.