TikTok Webinar

Waarom je vandaag nog moet beginnen met adverteren op TikTok.

Op donderdag 30 mei, om 10 uur, gaan Lorenzo van TikTok, Michel en Dominique van RED IVY jou uitleggen waarom TikTok adverteren onderdeel moet zijn van je social media plan in 2024. In dit webinar ontvang je de laatste trends van TikTok zelf en een hands-on adverteren aanpak van RED IVY.

TikTok is namelijk een kanaal dat voor veel merken erg interessant aan het worden is. Er zitten maar liefst 7,2 miljoen maandelijkse actieve gebruikers op TikTok in Nederland! Combineer dit met de toenemende gewoonte van Gen Z en Millenials om via TikTok op zoek te gaan naar producten, diensten en bedrijven, en er ontstaat een uitstekende kans voor merken om zich te profileren.

GRATIS WEBINAR

60 minuten

✔️ Volledige online te volgen

✔️ Geen TikTok account nodig voor deelname

✔️ Gegeven door TikTok en hun geverifieerde partner

✔️ Mogelijkheid om vragen te stellen

✔️ Ontvang een exclusief eenmalig aanbod voor TikTok advertising.

NA DIT TIKTOK WEBINAR

✔️ Weet je precies welke doelgroepen er nu op TikTok zitten en wat hun kijkgedrag is.

✔️ Begrijp je hoe het algoritme van TikTok werkt en wat hiervoor belangrijk is.

✔️ Heb je inzichten vanuit TikTok zelf gekregen voor een maximaal resultaat op TikTok.

✔️ Weet je welke stappen je moet ondernemen om effectief te adverteren op TikTok.

✔️ Kun je direct zelf aan de slag met TikTok advertising.

DIT WEBINAR IS INTERESSANT VOOR:

  • Verantwoordelijken voor de (online) marketing in jouw organisatie of een deel daarvan.
  • Zowel B2B als B2C bedrijven.
  • Winkels en webshop die verkopen willen stimuleren.
  • Bedrijven die merkbeleving willen meegeven en hun naamsbekendheid willen vergroten.
  • Mensen die geïnteresseerd zijn in nieuwe mogelijkheden en op zoek zijn naar nieuwe kanalen.
  • Personen die graag willen starten met TikTok adverteren.

 

Adverteren op tiktok

DE TRAINERS

Dit webinar wordt gegeven door TikTok en het online marketingbureau RED IVY.

Lorenzo Bierhuys – TikTok

Lorenzo ondersteunt in zijn rol bij TikTok het online marketingbureau RED IVY en hun klanten om hun TikTok inzet het volgende niveau te tillen om er het maximale uit te halen. Gedreven door data en statistieken, beoogt hij altijd om advies te leveren voor niet alleen korte termijn successen – maar draagt hij bij aan het bouwen van een lange termijn roadmap, om altijd de ambitieuze groeidoelstellingen te blijven behalen.

Bezoek mijn LinkedIn profiel

Michel Hoksberg – RED IVY

Michel is een Sr. Digital Marketeer binnen RED IVY. Hij weet alle ins en outs van verschillende performance kanalen en laat campagnes naadloos aansluiten bij de doelgroep en de andere online marketing inzet. Michel heeft een focus op performance zodat er zoveel mogelijk conversies behaald worden tegen de laagst mogelijke kosten.

Bezoek mijn LinkedIn profiel

Dominique Thijssens – RED IVY

Als Sr. Digital Marketeer houdt Dominique zich dagelijks bezig met full funnel campagnes. Van branding, online zichtbaarheid tot conversies. Dominique weet precies welke kanalen en content ingezet moet worden om jouw merk verhaal over te brengen naar de ideale doelgroep.

Bezoek mijn LinkedIn profiel

SCHRIJF JE HIERONDER IN

Schrijf je in voor het gratis TikTok webinar via onderstaand formulier!


  • Wij gaan vertrouwelijk om met jouw gegevens (zie privacy statement).