Haal het maximale uit social advertising.
Zet jij Social advertising nog niet in, weet je niet waar je moet beginnen of levert het niet de gewenste resultaten op? Zullen we dan eens een belletje doen om jouw doelen te bespreken en te kijken welke op maat gemaakte strategie jouw bedrijf nodig heeft.
Bel mij terug!
Of het nu gaat om advertenties op Facebook, Instagram of LinkedIn, onze social media managers weten als geen ander aan welke knoppen ze kunnen draaien om het beste uit jouw campagnes te halen. Advertenties en doelgroepen finetunen om jouw doelen te behalen is wat ons een kick geeft.
Het maakt niet uit om welk social media kanaal het gaat. Facebook, Instagram of LinkedIn. Onze Social advertising specialisten weten precies wat er voor nodig om is om het maximale uit jouw campagnes te halen.
Jarenlange ervaring met social advertising, dat is wat RED IVY heeft. Wij stemmen in overleg met jullie duidelijke doelen en KPI’s af. Alles wat wij doen draagt bij aan deze doelen of KPI’s. Dat is waar onze volledig aandacht ligt. Alle activiteiten en vervolgstappen die we uitvoeren worden gedaan op basis van data. Dit is het belangrijkste bij het maken van de juiste keuzes. Inclusief A/B testen. Onze specialisten zijn ervaren en worden continu getraind op de laatste trends en ontwikkelingen binnen social media. Jullie zijn als klant onze belangrijkste prioriteit. Wij zorgen dat altijd alles snel en op het juiste moment gebeurd.
Nieuwsgierig geworden? Twijfel niet om het formulier in te vullen en ons je te laten bellen. Laat die behaalde KPI’s maar komen.
Nog even over nadenken?
Ook geen probleem. Neem hier vast een kijkje om te zien hoe wij te werk gaan.
Ondertussen in ons kenniscentrum:
SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.
Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.