Zo zet je Google Ads effectief in voor een maximaal resultaat.
Adverteren in zoekmachines is een essentieel onderdeel in iedere online marketing aanpak en vooral voor je B2B leadgeneratie. En het is zeker niet alleen geschikt voor B2C. Ook als jij je richt op bedrijven kun je Google Ads inzetten om jouw bedrijfsdoelen en KPI’s te ondersteunen.
Maar om kwalitatief sterke leads te generen en het volledige potentieel van Google Ads te benutten, heb je voor B2B een andere aanpak nodig. Kom je er niet uit wat de succesfacturen voor jou kunnen zijn? Wij duiken graag samen met jou in de online marketing funnel en leggen je uit hoe Google Ads hier een rol in speelt. Wil jij weten wat de gouden kansen zijn om het maximale resultaat te bereiken en zo je omzet laten groeien? Bekijk dan onderstaande webinar zodat ook jouw B2B organisatie Google Ads effectief kan inzetten.
Meer info over Google Ads?
In de blogs hieronder kan je alles lezen over hoe je de mogelijkheden en de uitgebreide netwerken van Google Ads benut in alle fasen van de online marketing funnel en bereik jouw doelgroep met de juiste boodschap. Wij vertellen je wat Google Ads kan betekenen in elke fase en hoe je dit het beste kan toepassen.
Google Ads inzetten in alle fasen van online marketing funnel.
Benut de mogelijkheden en de uitgebreide netwerken van Google Ads in alle fasen van de online marketing funnel en bereik jouw doelgroep met de juiste boodschap. Wij vertellen je wat Google Ads kan betekenen in elke fase en hoe je dit het beste kan toepassen.
B2B doelgroepen bereiken met Google Ads.
Google Ads advertenties niet geschikt voor B2B leadgeneratie? Onzin. Het vraagt alleen wel om een andere strategie dan B2C marketing. Deze tak van sport onderscheidt zich van veel andere onlinemarketingkanalen vanwege haar pull karakter. SEA richt zich op het aantrekken van klanten die toch al in de markt zijn voor jouw product of dienst.