Inzet van Conversie optimalisatie (CRO)
Jouw website groeit in Google, social media wordt actief ingezet en jouw SEA campagnes zijn een succes. Oftewel, er komt genoeg traffic naar jouw website. Echter, de gebruikers ondernemen niet tot nauwelijks actie of converteren niet goed. Wat moet je dan doen? Aan de slag met conversie optimalisatie (CRO). CRO is de ideale stap als je goed scoort in zoekmachines en social media. Het doel van conversie optimalisatie is om meer conversies te halen uit de huidige bezoekers. Dit is dan ook de goedkoopste manier om direct meer omzet te verdienen.
Wil jij aan de slag met het verbeteren van conversie op jouw website? Dat kan! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
De voordelen van conversie optimalisatie
De 5 stappen van conversie optimalisatie
Meer informatie over de uitvoering
De inzichten en actiepunten kunnen op drie manieren worden verwerkt voor conversie optimalisatie.
We zien te vaak dat er gefocust wordt op meer verkeer naar de website. Dit is op zich goed, maar inzicht in wat gebruikers doen (en vooral wat ze niet doen) op de website dat is essentieel. Door de conversie op een website te verbeteren, zorg je direct voor meer leads, meer conversies en meer omzet.