Lees alle artikelen van Cindy Adriaansen.

Digitaal specialist bij RED IVY.

cindy@redivy.nl +31 6 52 38 28 66

wat is de marketing funnel

Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?

Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.

Het belang van de marketing funnel binnen je marketingplan.

Ontdek 5 cruciale topics om je marketingplan te laten slagen door gebruik te maken van de marketing funnel. Lees meer en overtuig de beslissers!

DE 8 BELANGRIJKSTE TIPS VOOR B2B-leadgeneratie.

Hoe haal je goede leads binnen? Als B2B-organisatie ben je ongetwijfeld bekend met de constante uitdaging om kwalitatieve leads te genereren. Ik begrijp deze uitdaging maar al te goed en wil je graag de tips met je delen die voor mij echt een game changer zijn geweest.

banner bericht promoten meta

Het verschil tussen een bericht promoten of adverteren binnen advertentiebeheer van Meta.

Wil je meer betrokkenheid op je bedrijfspagina of meer bekendheid voor jouw merk? Dan is het promoten van een bericht een goede manier. Wil je dat je advertenties verkeer naar je website en conversies op gaan leveren? Dan kun je beter advertentiebeheer gebruiken. In deze blog leggen we het verschil uitgebreid aan je uit.

header linkedin campagnebeheer

Kan ik op LinkedIn beter een bericht promoten of een campagne maken in campagnebeheer?

Je wil meer mensen bereiken met je LinkedIn post en je zegt ook geen ‘nee’ tegen meer engagement. Maar wat is de beste manier om dit aan te pakken? In deze blog leggen we je de verschillen uit tussen een bericht boosten of promoten op LinkedIn of een campagne maken in campagnebeheer.

ADVERTEREN OP SNAPCHAT DOE JE ZO.

Snapchat is al jaren een populair social media platform en het is nog steeds groeiende. Waarschijnlijk zijn een boel van jouw potentiële klanten dus actief op het foto en video platform. Heb je er wel eens over nagedacht om te adverteren via Snapchat? In deze blog lees je alles wat je moet weten over het adverteren op Snapchat.

social media advertising header

Waarom social media advertising inzetten als bedrijf?

Plaats jij wel eens posts op social media voor jouw bedrijf en ‘boost’ je deze op zijn tijd? Hoogstwaarschijnlijk ben je toch telkens weer teleurgesteld in het verkeer wat daadwerkelijk op jouw website terecht komt vanuit social. In deze blog leg ik uit waarom je social media advertising niet wilt missen in jouw online marketingstrategie.

conversion api banner

Dit is waarom je de Conversion API van Facebook écht moet installeren.

De digitale wereld beweegt zich naar een 3th party cookieloze wereld. Hier kunnen social platformen niet meer zomaar informatie van website gebruikers ontvangen. Het wordt namelijk lastiger om conversies en gebeurtenissen te meten. Gelukkig is er een oplossing: Conversion API. Lees hier wat het is en waarom je het zou moeten implementeren.

Dit zijn dé 7 onmisbare marketingtrends van 2022!

Hoe heb je de online marketing aangepakt het afgelopen jaar? Wat ging geweldig en waar ging het minder goed? Welke leerpunten neem je mee in de plannen voor 2022? En net zo belangrijk, met welke trends moet je in 2022 absoluut rekening houden? Je leest het in deze blog!

TikTok de grote winnaar in Nationaal Social Media Onderzoek.

Succesvol een bedrijf runnen hangt samen met succesvol zijn op social media. Dat weet je. Handig dus om te weten welk social media kanaal in 2021 als winnaar uit de bus kwam bij het Nationale Social Media onderzoek. Spoiler: TikTok was de grote winnaar van afgelopen jaar.

Online marketing definitielijst.

Op deze pagina vind je onze algemene definitielijst waarin de hedendaagse online marketing begrippen te vinden zijn. Bekijk nu onze definitielijst.