Kenniscentrum online marketing.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van SEO, SEA, Content marketing, zoekwoorden of social media. Download gratis onze e-books, whitepapers of checklists.

10 tips om je Google Shopping advertenties te optimaliseren.

Google Shopping kan gezien worden als een digitale winkelstraat met tal van winkels die hun producten in de etalage hebben staan. Net als in een fysieke winkelstraat betaal je bij Google Shopping de hoogste prijs voor de beste plek. Hoe zorg je dan voor een juiste financiële balans tussen investeren en zichtbaarheid? Ga aan de slag met deze 10 tips.

Vier redenen om te adverteren op brandname.

Adverteren op je merknaam weggegooid geld? Je scoort organisch immers toch al goed? Wij geven je vier redenen waarom adverteren op brandname een must is.

laptop met google

Wat is Google Shopping en waarom moet je het doen?

Hoe zorg jij er voor dat jouw winkel tijdens de corona lekker blijft draaien? Ooit gedacht aan Google Shopping? Anders dan bij de tekstadvertenties in Google, ziet de consument direct een rij advertenties met afbeeldingen, prijzen en voorraadinformatie. Dus als een consument na een tijdje ‘windowshoppen’ op een advertentie klikt weet deze al hoe het product eruit ziet en hoe duur het is.

Google ads trends en ontwikkelingen voor sea 2021

Ontdek de SEA trends en ontwikkelingen voor 2021.

Ontdek in deze blogs de SEA trends en ontwikkelingen waar jij als online marketeer of onderneming op kan inhaken in 2021. Lees de blog!

Google adverteren tips online marketing red ivy

Het belang van adverteren in Google (+3 essentiële tips).

In dit artikel geven we 3 praktische tips weg die je meteen kan uitvoeren voor je Google Ads campagnes. Lees het artikel als je meer wil weten.

Case alcomex e-commerce door SEA

SEA Case: E-Commerce groei door verbeterde inzet van SEA bij Alcomex Veren.

Een e-commerce groei realiseren met lagere kosten per actie en hogere ROAS. Dat hebben wij gerealiseerd met de inzet van SEA.

SEA Case: Optimalisatie van SEA voor VGCN.

VGCN vroeg RED IVY om de huidige SEA campagnes te analyseren en te optimaliseren. Dit leverde hoge traffic, lage cpc's en een stabiele CTR op.