Wat is Google Shopping en waarom moet je het doen?
Hoe zorg jij ervoor dat jouw winkel tijdens de corona lekker blijft draaien? Ooit gedacht aan Google Shopping? Anders dan bij de tekstadvertenties in Google, ziet de consument direct een rij advertenties met afbeeldingen, prijzen en voorraadinformatie. Dus als een consument na een tijdje ‘windowshoppen’ op een advertentie klikt weet deze al hoe het product eruit ziet en hoe duur het is.
Meer brand awareness met branded gifjes en stickers.
Gifjes en stickers. Grappige, korte fragmenten die we laagdrempelig met elkaar kunnen delen. Het gebruik van gifjes is vooral binnen social media. Toch zie je gifjes steeds vaker terugkomen op verschillende kanalen. Branded gifjes dragen onder andere bij aan het vergroten van de brand awareness. Lees de blog en ontdek meer over het gebruik van branded gifjes!
Inhakers: Succesfactoren om briljant in te haken.
Meer bereik, meer engagement én een positieve associatie met jouw merk? Zet in op inhakers! Uit onderzoek blijkt namelijk dat posts die inhakers bevatten 3x zo vaak gedeeld worden dan andere posts. Is succes gegarandeerd bij inhakers? Nee zeker niet! Deze factoren zorgen voor een klapper van een inhaker.