Dit is waarom je de Conversion API van Facebook écht moet installeren.
De digitale wereld beweegt zich naar een 3th party cookieloze wereld. Hier kunnen social platformen niet meer zomaar informatie van website gebruikers ontvangen. Het wordt namelijk lastiger om conversies en gebeurtenissen te meten. Gelukkig is er een oplossing: Conversion API. Lees hier wat het is en waarom je het zou moeten implementeren.
Nieuwe update in LinkedIn: LinkedIn Business Manager.
LinkedIn heeft een nieuwe update gelanceerd die met name voor grote organisaties en agencies interessant is om sneller te schakelen tussen diverse accounts. In deze blog leggen we je uit hoe de nieuwe LinkedIn Business Manager werkt en waarom het gebruik hiervan interessant kan zijn voor jouw organisatie.
De stappen om Google Tag Manager te installeren.
De tool Google Tag Manager kan je goed helpen met het beter meetbaar maken van je website en zorgt er voor dat dit ook een stuk gemakkelijker gaat. Wil je weten hoe je Google Tag Manager installeert? In deze blog hebben we de stappen nauwkeurig voor je op een rijtje gezet.
Kan ik op LinkedIn beter een bericht promoten of een campagne maken in campagnebeheer?
Je wil meer mensen bereiken met je LinkedIn post en je zegt ook geen ‘nee’ tegen meer engagement. Maar wat is de beste manier om dit aan te pakken? In deze blog leggen we je de verschillen uit tussen een bericht boosten of promoten op LinkedIn of een campagne maken in campagnebeheer.
Wat is Google Tag Manager?
Google Tag Manager is onderdeel van Google’s gratis beschikbare data tools. Via Google Tag Manager kan je scripts plaatsen op je website om bronnen te koppelen of bepaalde data gebeurtenissen meetbaar te maken. Dus wil je je website beter meetbaar maken? Lees dan onze blog en lees waarom je Google Tag Manager moet inzetten.
Het verschil tussen een bericht promoten of adverteren binnen advertentiebeheer van Meta.
Wil je meer betrokkenheid op je bedrijfspagina of meer bekendheid voor jouw merk? Dan is het promoten van een bericht een goede manier. Wil je dat je advertenties verkeer naar je website en conversies op gaan leveren? Dan kun je beter advertentiebeheer gebruiken. In deze blog leggen we het verschil uitgebreid aan je uit.
Waarom interne links belangrijk zijn voor SEO.
Interne links worden nog vaak gezien als een ondergewaardeerde SEO-tactiek. Het is vaak niet duidelijk waarom interne links juist belangrijk zijn voor zowel SEO als voor CRO. In deze blog lees je waarom het bijdraagt aan een betere sitenavigatie en het verhogen van het aantal conversies.
Waarom social media advertising inzetten als bedrijf?
Plaats jij wel eens posts op social media voor jouw bedrijf en ‘boost’ je deze op zijn tijd? Hoogstwaarschijnlijk ben je toch telkens weer teleurgesteld in het verkeer wat daadwerkelijk op jouw website terecht komt vanuit social. In deze blog leg ik uit waarom je social media advertising niet wilt missen in jouw online marketingstrategie.
Die website gebruiker hé, waarom koopt die niet?
Jouw website is de plek waar men jouw merk, producten of diensten beter leert kennen en over kan gaan tot actie. Maar niet iedereen gaat over tot actie, sterker nog: iedere website gebruiker heeft een unieke “gebruiksaanwijzing”. In deze blog leg we je uit hoe je hier optimaal op inspeelt.
Dit is de invloed van GA4 op jouw online marketing kanalen.
De Google Analytics zoals we hem nu kennen (UA) wordt per juli 2023 namelijk vervangen door het gloednieuwe Google Analytics 4 (GA4). Benieuwd wat dit voor jou betekent? In deze blog nemen we je graag mee langs alle ontwikkelingen binnen GA4 en de impact die dit heeft op jouw online marketing inzet.
Organisch meer volgers krijgen op Instagram.
Meer volgers op Instagram? Natuurlijk wil je dat! Helemaal als je verantwoordelijk bent voor de social media van jouw merk. Maar hoe pak je dat aan? Onder andere door een combinatie van het plaatsen van geweldige content, te kijken naar wat je concurrenten doen en het gebruik van de juiste hashtags.