Zoekresultaten.
Vind hieronder de zoekresultaten voor de door jou ingevoerde zoekterm.
180 resultaten voor de term:
Artikel
Handig: een canvas voor zoekwoorden.
Op een effectieve manier aan de slag met zoekwoorden? Bezoek gauw deze pagina en kom meer te weten over het zoekwoorden strategie canvas van RED IVY.
Lees meerArtikel
Inhakers: Succesfactoren om briljant in te haken.
Meer bereik, meer engagement én een positieve associatie met jouw merk? Zet in op inhakers! Uit onderzoek blijkt namelijk dat posts die inhakers bevatten 3x zo vaak gedeeld worden dan andere posts. Is succes gegarandeerd bij inhakers? Nee zeker niet! Deze factoren zorgen voor een klapper van een inhaker.
Lees meerArtikel
Tips & tricks voor het maken van een goede video.
In dit artikel vind je praktische en uitvoerende tips voor het opnemen van een goede video die je kunt gebruiken op social media of op jouw eigen website.
Lees meerArtikel
Tips & Tricks voor Instagram.
Hoe zorg je er als ondernemer voor dat je sneller opvalt op het zakelijke social media platform? Wij hebben een aantal praktische tips & tricks opgesteld.
Lees meerArtikel
Ontwikkelingen in Google tijdens de coronacrisis.
Nu corona niet meer weg te denken is in onze samenleving, zien we ook flinke veranderingen in zoekgedrag op Google. Benieuwd naar de trends? Lees dan het artikel.
Lees meerArtikel
Tips & Tricks voor LinkedIn.
Hoe zorg je er als ondernemer voor dat je sneller opvalt op het zakelijke social media platform? Wij hebben een aantal praktische tips & tricks opgesteld.
Lees meerArtikel
Tip: Zo test je de pagespeed.
De pagespeed van jouw website is van grote invloed voor SEO (o.a. voor Google ranking), SEA en de gebruikerservaring. Wij hebben de tools voor je op een rij gezet van hoe je dit kunt meten en verbeteren.
Lees meerArtikel
De vijf stappen van een goed zoekwoordonderzoek.
Hoe pak je een goed zoekwoordenonderzoek aan? Wij hebben hiervoor vijf concrete stappen ontwikkeld. Lees het nu in onze blog.
Lees meerArtikel
Het belang van adverteren in Google (+3 essentiële tips).
In dit artikel geven we 3 praktische tips weg die je meteen kan uitvoeren voor je Google Ads campagnes. Lees het artikel als je meer wil weten.
Lees meerArtikel
Onze tools voor zoekwoorden.
Wij gebruiken verschillende tools voor zoekwoorden die voor ons noodzakelijk zijn. Wil je weten welke wij gebruiken? Lees nu welke tools wij inzetten.
Lees meerArtikel
Online marketing definitielijst.
Op deze pagina vind je onze algemene definitielijst waarin de hedendaagse online marketing begrippen te vinden zijn. Bekijk nu onze definitielijst.
Lees meerArtikel
SEA Case: E-Commerce groei door verbeterde inzet van SEA bij Alcomex Veren.
Een e-commerce groei realiseren met lagere kosten per actie en hogere ROAS. Dat hebben wij gerealiseerd met de inzet van SEA.
Lees meerArtikel
SEA Case: Optimalisatie van SEA voor VGCN.
VGCN vroeg RED IVY om de huidige SEA campagnes te analyseren en te optimaliseren. Dit leverde hoge traffic, lage cpc's en een stabiele CTR op.
Lees meerArtikel
SEO killer: 404 pagina’s. Zo spoor je ze op.
Een 404 pagina wordt genadeloos afgestraft door Google, dus je wilt er zo min mogelijk hebben. In dit artikel lees je hoe je ze vindt.
Lees meerArtikel
SEO ontwikkelingen in 2021: wat kunnen we verwachten?
Welke updates in Google's algoritmes staan ons in 2021 te wachten? Waar kun jij nu al op inspelen met content en techniek? Lees de blog!
Lees meerArtikel
De verschillen tussen Universal Analytics en Google Analytics 4 Properties (GA4).
Wat zijn de verschillen tussen Google Analytics en het nieuwe Google Analytics 4 properties? Ontdek het in dit artikel.
Lees meerArtikel
Dit zijn de social media trends voor 2021.
Welke trends worden booming in 2021 op social media? Lees hier de ontwikkelingen die we verwachten voor volgend jaar en waar je bij moet zijn met jouw eigen social media kanaal.
Lees meerArtikel
Wat is SEO?
Welke updates in Google's algoritmes staan ons in 2021 te wachten? Waar kun jij nu al op inspelen met content en techniek? Lees de blog!
Lees meerArtikel
Het SEO speelveld is complexer geworden: van 3 naar 6 pijlers.
Google laat relevantie steeds meer meewegen in het zoekalgoritme. Hierdoor verandert er van alles binnen content, techniek en linkbuilding én zijn er drie pijlers bijgekomen. Het is tijd voor een nieuwe aanpak!
Lees meerArtikel
Word lokaal vindbaar! Zet in op local SEO.
Local SEO: wat houdt het precies in en wat kan het voor jouw bedrijf opleveren? Lees de blog en start direct met de inzet van local SEO!
Lees meerArtikel
Ontdek de SEA trends en ontwikkelingen voor 2021.
Ontdek in deze blogs de SEA trends en ontwikkelingen waar jij als online marketeer of onderneming op kan inhaken in 2021. Lees de blog!
Lees meerArtikel
Meer brand awareness met branded gifjes en stickers.
Gifjes en stickers. Grappige, korte fragmenten die we laagdrempelig met elkaar kunnen delen. Het gebruik van gifjes is vooral binnen social media. Toch zie je gifjes steeds vaker terugkomen op verschillende kanalen. Branded gifjes dragen onder andere bij aan het vergroten van de brand awareness. Lees de blog en ontdek meer over het gebruik van branded gifjes!
Lees meerArtikel
Wat is Google Shopping en waarom moet je het doen?
Hoe zorg jij ervoor dat jouw winkel tijdens de corona lekker blijft draaien? Ooit gedacht aan Google Shopping? Anders dan bij de tekstadvertenties in Google, ziet de consument direct een rij advertenties met afbeeldingen, prijzen en voorraadinformatie. Dus als een consument na een tijdje ‘windowshoppen’ op een advertentie klikt weet deze al hoe het product eruit ziet en hoe duur het is.
Lees meerArtikel
12 Tips voor het schrijven van spetterende SEO blogs.
Je weet dat SEO belangrijk is voor jouw website of webshop en dat je met SEO content aan de slag moet. Content waar specifieke zoekwoorden in terug komen en helpt om hoger in Google te komen. Maar SEO schrijven is ook best specifiek. Hoe? Wij geven je 12 concrete tips!
Lees meerArtikel
Google verandert haar algoritme: Dit is wat je moet weten.
De Google Core Web Vitals update is er niet voor niets. Google studies tonen namelijk aan dat bijna een kwart van website bezoekers langer blijven hangen als je website voldoet aan de minimale Core Web Vitals vereisten. Reden om dit snel op te pakken dus.
Lees meerArtikel
Wat is conversieratio optimalisatie (CRO) en hoe pas je dit toe?
Alles dat jij als ondernemer of bedrijf online doet heeft een doel. Wanneer jij als ondernemer of bedrijf een website hebt, dan zet je deze in om bepaalde doelen te ondersteunen. Deze online doelen noemen we ook wel “conversies". Maar hoe pas je dit in de praktijk toe? Lees meer!
Lees meerArtikel
Vier redenen om te adverteren op merknaam.
Adverteren op je merknaam weggegooid geld? Je scoort organisch immers toch al goed? Wij geven je vier redenen waarom adverteren op brandname een must is.
Lees meerArtikel
10 tips om je Google Shopping advertenties te optimaliseren.
Google Shopping kan gezien worden als een digitale winkelstraat met tal van winkels die hun producten in de etalage hebben staan. Net als in een fysieke winkelstraat betaal je bij Google Shopping de hoogste prijs voor de beste plek. Hoe zorg je dan voor een juiste financiële balans tussen investeren en zichtbaarheid? Ga aan de slag met deze 10 tips.
Lees meerArtikel
Waarom je nu al moet nadenken over de overstap naar Google Analytics 4?
Google Analytics gaat op de schop. En hoewel de huidige versie van Google Analytics nog wel even blijft bestaan, gaat Google Analytics 4 deze straks volledig vervangen. Lees waarom het belangrijk is om nu alvast na te denken over en je voor te bereiden op de overstap.
Lees meerArtikel
Haal meer resultaat uit je social advertising met deze vier onderdelen.
Je wil het beste resultaat uit je social advertising campagnes halen. En je weet dat je daarom de juiste mensen moet bereiken. Maar hoe doe je dat? In dit blog leer je de vier onderdelen die ervoor zorgen dat jouw campagnes zorgen voor de optimale resultaten.
Lees meerArtikel
Waarom tekst niet belangrijk is bij social advertising?
Een steengoede social media advertentie is goud waard. Logisch dat je daar veel aandacht aan besteed. Het speuren naar het juiste plaatje en de juiste tone of voice, gevatte zinnen, misschien een woordgrapje. Maar wat nou als ik vertel dat de tekst die boven jouw afbeelding staat helemaal niet zo belangrijk is.
Lees meerArtikel
SEO ontwikkelingen in 2022: wat kunnen we verwachten?
Welke updates in Google's algoritmes staan ons in 2022 te wachten? Waar kun jij nu al op inspelen met content en techniek? Lees de blog!
Lees meerArtikel
5 redenen waarom linkbuilding een onmisbaar onderdeel van SEO is!
Een steengoede social media advertentie is goud waard. Logisch dat je daar veel aandacht aan besteed. Het speuren naar het juiste plaatje en de juiste tone of voice, gevatte zinnen, misschien een woordgrapje. Maar wat nou als ik vertel dat de tekst die boven jouw afbeelding staat helemaal niet zo belangrijk is.
Lees meerArtikel
Alles wat je moet weten over linkbuilding.
Heb je al eens iets gehoord over linkbuilding, maar weet je niet wat het is? In dit artikel delen wij wat je moet weten over linkbuilding.
Lees meerArtikel
Dit zijn dé 7 onmisbare marketingtrends van 2022!
Hoe heb je de online marketing aangepakt het afgelopen jaar? Wat ging geweldig en waar ging het minder goed? Welke leerpunten neem je mee in de plannen voor 2022? En net zo belangrijk, met welke trends moet je in 2022 absoluut rekening houden? Je leest het in deze blog!
Lees meerArtikel
Wat zijn de 5 belangrijkste veranderingen binnen SEA in 2022?
Dat SEA een must is voor jouw online vindbaarheid is inmiddels een feit. Dit kanaal mag dan ook niet ontbreken in jouw marketingplannen voor 2022. Maar wat zijn de belangrijkste veranderingen om rekening mee te houden wanneer je adverteert in Google? Lees het in deze blog!
Lees meerArtikel
De arbeidsmarkt en social advertising.
In een gigantisch krappe arbeidsmarkt is de juiste kandidaat vinden belangrijker dan ooit. Maar, hoe vind je die? Adverteren in de krant, via via of op social media? Dat laatste is altijd een zeer effectieve manier gebleken. Om de juiste vis te vangen, moet je de jouw advertentie bij de juiste doelgroep krijgen. Zet social advertising in om de juiste mensen te werven.
Lees meerArtikel
TikTok de grote winnaar in Nationaal Social Media Onderzoek.
Succesvol een bedrijf runnen hangt samen met succesvol zijn op social media. Dat weet je. Handig dus om te weten welk social media kanaal in 2021 als winnaar uit de bus kwam bij het Nationale Social Media onderzoek. Spoiler: TikTok was de grote winnaar van afgelopen jaar.
Lees meerArtikel
Hoe kan je met een laag budget het meeste uit je Google Ads halen?
Heb jij een MKB- bedrijf en wil je weten hoe je meer succes uit je Google Ads kan halen? In deze blog geef ik je handvatten om je problemen binnen Google Ads om te buigen naar overwinningen. Minimale inzet is maximale uitkomst.
Lees meerArtikel
6 tips en tricks voor TikTok.
Het is je vast niet ontgaan dat TikTok in één klap mega populair is geworden. En de verwachting is dat dit aantal in de toekomst zal toenemen. Veel bedrijven hebben TikTok toegevoegd aan hun marketing strategie. In deze blog geef ik je een aantal tips & tricks hoe jij optimaal gebruik kan maken van TikTok.
Lees meerArtikel
8 tips om jouw LinkedIn profiel optimaal in te zetten.
LinkedIn is een krachtig zakelijk platform. Maar de vraag is “Hoe kan jij je onderscheiden ten opzichte van de rest?” Door jouw profiel juist in te richten zorg je dat je vindbaar wordt voor potentiële werkgevers, nieuwe klanten maar ook voor het LinkedIn algoritme en in Google. Hoe? Wij geven je 8 tips!
Lees meerArtikel
VOEG TIKTOK TOE AAN JE ONLINE MARKETING STRATEGIE.
Tijdens de pandemie is TikTok één van de populairste social media kanalen geworden van het moment. Hier liggen een boel kansen voor jouw online marketing strategie. In deze blog lees je wat TikTok is en wat het kan betekenen voor jouw bedrijf.
Lees meerArtikel
Case: B2B e-commerce groei door verbeterde inzet van Google Ads bij Alcomex Veren.
Alcomex Veren zocht een B2B e-commerce partner die kon ondersteunen bij het uitwerken van een full funnel aanpak om de online omzet binnen Europa te maximaliseren. Binnen deze aanpak hebben Google Ads en Google shopping een centrale rol gespeeld.
Lees meerArtikel
Google Analytics en de AVG.
Google Analytics ligt onder vuur. Eind januari van dit jaar kwam het nieuws naar buiten dat deze tool niet zou voldoen aan de AVG-wetgeving en het gebruik hiervan dus in feite illegaal is. In deze blog leggen we je uit wat er speelt, wat dit voor jou als gebruiker betekent en waarom je zo snel mogelijk moet overstappen naar GA4.
Lees meerArtikel
ADVERTEREN OP SNAPCHAT DOE JE ZO.
Snapchat is al jaren een populair social media platform en het is nog steeds groeiende. Waarschijnlijk zijn een boel van jouw potentiële klanten dus actief op het foto en video platform. Heb je er wel eens over nagedacht om te adverteren via Snapchat? In deze blog lees je alles wat je moet weten over het adverteren op Snapchat.
Lees meerArtikel
Organisch meer volgers krijgen op Instagram.
Meer volgers op Instagram? Natuurlijk wil je dat! Helemaal als je verantwoordelijk bent voor de social media van jouw merk. Maar hoe pak je dat aan? Onder andere door een combinatie van het plaatsen van geweldige content, te kijken naar wat je concurrenten doen en het gebruik van de juiste hashtags.
Lees meerArtikel
Dit is de invloed van GA4 op jouw online marketing kanalen.
De Google Analytics zoals we hem nu kennen (UA) wordt per juli 2023 namelijk vervangen door het gloednieuwe Google Analytics 4 (GA4). Benieuwd wat dit voor jou betekent? In deze blog nemen we je graag mee langs alle ontwikkelingen binnen GA4 en de impact die dit heeft op jouw online marketing inzet.
Lees meerArtikel
Die website gebruiker hé, waarom koopt die niet?
Jouw website is de plek waar men jouw merk, producten of diensten beter leert kennen en over kan gaan tot actie. Maar niet iedereen gaat over tot actie, sterker nog: iedere website gebruiker heeft een unieke “gebruiksaanwijzing”. In deze blog leg we je uit hoe je hier optimaal op inspeelt.
Lees meerArtikel
Het social media platform: BeReal.
Sinds maart 2022 is BeReal een nieuw social media kanaal in Nederland. Het is een app waarmee je foto’s kan delen met je vrienden. Je deelt één foto per dag met jouw vrienden. Wanneer? Je krijgt elke dag een melding en dan heb je 2 minuten om op dat moment een foto te plaatsen. BeReal is dus niet zoals alle andere social media platformen.
Lees meerArtikel
Waarom social media advertising inzetten als bedrijf?
Plaats jij wel eens posts op social media voor jouw bedrijf en ‘boost’ je deze op zijn tijd? Hoogstwaarschijnlijk ben je toch telkens weer teleurgesteld in het verkeer wat daadwerkelijk op jouw website terecht komt vanuit social. In deze blog leg ik uit waarom je social media advertising niet wilt missen in jouw online marketingstrategie.
Lees meerArtikel
Waarom interne links belangrijk zijn voor SEO.
Interne links worden nog vaak gezien als een ondergewaardeerde SEO-tactiek. Het is vaak niet duidelijk waarom interne links juist belangrijk zijn voor zowel SEO als voor CRO. In deze blog lees je waarom het bijdraagt aan een betere sitenavigatie en het verhogen van het aantal conversies.
Lees meerArtikel
Het verschil tussen een bericht promoten of adverteren binnen advertentiebeheer van Meta.
Wil je meer betrokkenheid op je bedrijfspagina of meer bekendheid voor jouw merk? Dan is het promoten van een bericht een goede manier. Wil je dat je advertenties verkeer naar je website en conversies op gaan leveren? Dan kun je beter advertentiebeheer gebruiken. In deze blog leggen we het verschil uitgebreid aan je uit.
Lees meerArtikel
Kan ik op LinkedIn beter een bericht promoten of een campagne maken in campagnebeheer?
Je wil meer mensen bereiken met je LinkedIn post en je zegt ook geen ‘nee’ tegen meer engagement. Maar wat is de beste manier om dit aan te pakken? In deze blog leggen we je de verschillen uit tussen een bericht boosten of promoten op LinkedIn of een campagne maken in campagnebeheer.
Lees meerArtikel
Wat is Google Tag Manager?
Google Tag Manager is onderdeel van Google’s gratis beschikbare data tools. Via Google Tag Manager kan je scripts plaatsen op je website om bronnen te koppelen of bepaalde data gebeurtenissen meetbaar te maken. Dus wil je je website beter meetbaar maken? Lees dan onze blog en lees waarom je Google Tag Manager moet inzetten.
Lees meerArtikel
De stappen om Google Tag Manager te installeren.
De tool Google Tag Manager kan je goed helpen met het beter meetbaar maken van je website en zorgt er voor dat dit ook een stuk gemakkelijker gaat. Wil je weten hoe je Google Tag Manager installeert? In deze blog hebben we de stappen nauwkeurig voor je op een rijtje gezet.
Lees meerArtikel
Nieuwe update in LinkedIn: LinkedIn Business Manager.
LinkedIn heeft een nieuwe update gelanceerd die met name voor grote organisaties en agencies interessant is om sneller te schakelen tussen diverse accounts. In deze blog leggen we je uit hoe de nieuwe LinkedIn Business Manager werkt en waarom het gebruik hiervan interessant kan zijn voor jouw organisatie.
Lees meerArtikel
Dit is waarom je de Conversion API van Facebook écht moet installeren.
De digitale wereld beweegt zich naar een 3th party cookieloze wereld. Hier kunnen social platformen niet meer zomaar informatie van website gebruikers ontvangen. Het wordt namelijk lastiger om conversies en gebeurtenissen te meten. Gelukkig is er een oplossing: Conversion API. Lees hier wat het is en waarom je het zou moeten implementeren.
Lees meerArtikel
Google Ads inzetten in alle fasen van online marketing funnel.
Benut de mogelijkheden en de uitgebreide netwerken van Google Ads in alle fasen van de online marketing funnel en bereik jouw doelgroep met de juiste boodschap. Wij vertellen je wat Google Ads kan betekenen in elke fase en hoe je dit het beste kan toepassen.
Lees meerArtikel
B2B doelgroepen bereiken met Google Ads.
Google Ads advertenties niet geschikt voor B2B leadgeneratie? Onzin. Het vraagt alleen wel om een andere strategie dan B2C marketing. Deze tak van sport onderscheidt zich van veel andere onlinemarketingkanalen vanwege haar pull karakter. SEA richt zich op het aantrekken van klanten die toch al in de markt zijn voor jouw product of dienst.
Lees meerArtikel
De belangrijkste SEO trends voor 2023.
Google is altijd in ontwikkelingen. Hier komt dus ook bij kijken dat er in 2023 weer een aantal SEO trends en ontwikkelingen zijn bijgekomen. Het toenemende belang van gebruikersgedrag, voice search en structured data zijn voorbeelden van belangrijke SEO-thema’s in 2023. Lees snel verder.
Lees meerArtikel
Performance marketing trends 2023.
Performance is voor iedere organisatie belangrijk. Of dit nou zit in efficiëntie, conversiepercentages of een verhoogde inzet van online marketing om doelstellingen te behalen. In deze blog lees je de online marketing trends van 2023 die invloed kunnen hebben op jouw performance marketing.
Lees meerArtikel
9 onmisbare SEA trends voor 2023.
Google is constant in ontwikkeling. Het is dan ook niet gek dat er veranderingen zijn waarmee jij rekening moet houden in 2023, zoals het belang van nauwkeurig meten, meer visuele & voice gestuurde zoekopdrachten en een andere rol voor de SEA-specialist. Lees in deze blog 9 onmisbare SEA trends voor 2023.
Lees meerArtikel
Data driven marketing trends 2023.
In 2022 is er veel veranderd in de data wereld. En ook komend jaar staat het niet stil. Lees hier wat de belangrijkste trends in data driven marketing zijn, zodat jij volgend jaar niet voor verrassingen komt te staan. Denk aan Artificial Intelligence, Machine Learning en Google Analytics 4.
Lees meerArtikel
Bekijk de webinar: B2B leadgeneratie.
Adverteren in zoekmachines is een essentieel onderdeel in iedere online marketing aanpak. En het is zeker niet alleen geschikt voor B2C. Ook als jij je richt op bedrijven kun je Google Ads inzetten om jouw bedrijfsdoelen en KPI’s te ondersteunen. In onze webinar vertellen we je de 2 kansen voor een effectieve Google Ads strategie.
Lees meerArtikel
De 10 Beste SEO-tools die jou gaan helpen met SEO.
De organische vindbaarheid van jouw website hangt af van vele factoren. Er zijn meer dan 200 ranking factoren die bepalen welke website op welke positie in Google komt te staan. SEO optimaal uitvoeren kan intensief zijn. Kom er hier achter wat de 10 beste SEO-tools zijn om te zien hoe jij scoort op bepaalde factoren maar ondertussen ook tijd kunt besparen.
Lees meerArtikel
Wat kan Google Mijn Bedrijf voor mijn organisatie betekenen?
In deze blog van Google Mijn Bedrijf (GMB) leggen we je uit wat Google Mijn Bedrijf nu precies is en wat het kan betekenen voor jouw organisatie. Ook vertellen we de redenen waarom het niet mag ontbreken in jouw marketingstrategie en tot slot een aantal tips om jouw GMB te optimaliseren.
Lees meerArtikel
DE BETEKENIS VAN DISPLAY MARKETING IN DE ONLINE MARKETING FUNNEL.
Wanneer je reclame wilt maken voor je producten of diensten op het internet, heb je daarvoor diverse mogelijkheden. Een van de meest succesvolle manieren is via display marketing. Wat display marketing exact is, hoe het werkt en hoe je het voor jouw organisatie kan toepassen in alle lagen van de online marketing funnel leggen we voor je uit in deze blog.
Lees meerArtikel
DE 8 BELANGRIJKSTE TIPS VOOR B2B-leadgeneratie.
Hoe haal je goede leads binnen? Als B2B-organisatie ben je ongetwijfeld bekend met de constante uitdaging om kwalitatieve leads te genereren. Ik begrijp deze uitdaging maar al te goed en wil je graag de tips met je delen die voor mij echt een game changer zijn geweest.
Lees meerArtikel
Het belang van de marketing funnel binnen je marketingplan.
Ontdek 5 cruciale topics om je marketingplan te laten slagen door gebruik te maken van de marketing funnel. Lees meer en overtuig de beslissers!
Lees meerArtikel
SEO en SEA verschillen, maar met deze 5 tips laat je ze samenwerken!
Het zijn twee van de meest gebruikte kanalen binnen online marketing: SEO en SEA. Meestal worden ze los van elkaar ingezet, maar het is interessant om ze te laten samenwerken om optimaal aanwezig te zijn binnen Google. In dit artikel neem ik je mee door het landschap van SEO en SEA, waarbij ik de belangrijkste kenmerken, voordelen en toepassingen van beide methoden belichten.
Lees meerArtikel
Generatieve AI en SEO: wat moet je nu wel en niet doen?
Maak je al gebruik van ChatGPT voor SEO-doeleinden? Slim, want dit kan erg handig zijn. Maar let wel op hoe je het precies inzet, aangezien de zoekmachines (en in het bijzonder Google) niet alles leuk vinden aan de inzet van generatieve AI. Klik verder en lees meer over de inzet van AI binnen SEO; de kansen en waar je op moet letten.
Lees meerArtikel
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.
Lees meerArtikel
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Lees meerArtikel
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2025.
Liggen jouw TikTok advertenties in lijn met de benchmarkcijfers van TikTok? Van een lip-syncing en dans “challenges” app, naar één van de snelst groeiende social media platforms tot nu toe, TikTok heeft zich als een platform flink ontwikkeld in de afgelopen jaren.
Lees meerArtikel
SUCCESVOL AI TOEPASSEN VOOR BETERE SEO-RESULTATEN? DOE DEZE 3 DINGEN.
Nu de cookieless era nadert, zie ik steeds meer organisaties hun aandacht verschuiven richting hun SEO-inzet. AI hiervoor gebruiken biedt veel kansen, maar brengt ook wat risico’s met zich mee als je naar de resultaten voor SEO kijkt.
Lees meerArtikel
Generative Experience Optimization (GEO) vs. Traditionele SEO.
In dit artikel over generatieve AI analyseren we de vragen over het gebruik van AI en SEO. En we bieden praktische inzichten voor marketingmanagers die hun strategie willen aanpassen aan de nieuwe realiteit.
Lees meerArtikel
Zoekmachine vs Generatieve AI: 7 acties voor je marketingteam
In dit artikel duiken we in de verschillen tussen de 'oude' zoekmachines en de nieuwe generatieve AI. We kijken wat de impact is van Google's AI Overview en geven je concrete tips om ervoor te zorgen dat klanten jou blijven vinden.
Lees meerArtikel
AI en SEO: Veilig aan de slag met de EU AI Act.
Gebruik jij al AI voor SEO of contentmarketing? Slim bezig—het versnelt je werk, geeft inspiratie én helpt bij zichtbaarheid. Maar let op: met de komst van de EU AI Act verandert het speelveld drastisch. Van transparantie-eisen tot aansprakelijkheid—de regels voor het gebruik van AI in je marketing worden strenger.
Lees meerDienst
Zoekwoordenonderzoek
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
SEO Content
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
SEO blog schrijven
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Online Marketing trainingen
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Linkbuilding
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Technische SEO
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Inhakers
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Social Media strategie
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Online performance marketing campagnes
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Gifjes en stickers
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Online funnel
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Social Media
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Local SEO
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Social advertising
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Podcast
Wil je hoger in de zoekresultaten van Google staan, maar ook de juiste content maken voor je doelgroep? Ons zoekwoordenonderzoek heeft het antwoord!
Lees meerDienst
Podcast ontwikkeling
Wil jij ook meer uit jouw merk halen en starten met een podcast? Wij helpen jou bij de ontwikkeling en productie van de juiste podcast!
Lees meerDienst
CRO
Meer rendement halen uit jouw website? Bij RED IVY staan onze conversie specialisten klaar om jouw conversies te optimaliseren. Ontdek meer!
Lees meerDienst
De ultieme gids voor social media marketing
Social media uitbesteden? Kies voor RED IVY! Professioneel social media beheer. Bekijk onze diensten en start vandaag nog!
Lees meerWhitepaper / E-Book
Het zoekwoorden strategie canvas
Met dit zoekwoorden strategie canvas kan je effectief aan de slag met zoekwoorden en kan je in één overzicht de voortgang monitoren.
Lees meer